Namioty ekspresowe są świetnym sposobem na skuteczną reklamę

Namioty ekspresowe są świetnym sposobem na skuteczną reklamę

Namiot ekspresowy jest z jednej strony bardzo wygodny w użytkowaniu, ponieważ pozwala na stworzenie przestrzeni wystawienniczej, z drugiej natomiast – jego materiał może być wykorzystany jako powierzchnia reklamowa. Jeśli planujesz zakup namiotu ekspresowego, zamiast bieli zdecyduj się na kompozycję przyciągającą uwagę klientów. W ten sposób możesz dodatkowo wykorzystać możliwości, jakie niesie ze sobą własne stoisko wystawiennicze.

Odpowiednio rozplanuj całą powierzchnię

Choć namiot ekspresowy może być w całości pokryty grafiką, warto zwrócić uwagę na to, gdzie umieszczasz poszczególne części kompozycji. Umieszczenie najważniejszych informacji na dachu sprawi, że będą one dobrze widoczne głównie z daleka – osoby stojące najbliżej będą miały trudności z odczytaniem logotypu lub nazwy. Jeśli chcesz, by każdy zauważył logo firmy lub adres strony internetowej, umieść je na falbanach – to tam znajduje się najlepszy punkt do eksponowania informacji. Na ścianach bocznych możesz zdecydować się na dodatkowe informacje czy ciekawe grafiki. Dużą rolę będzie grał również kolor poszczególnych elementów; powinien dodatkowo przyciągać uwagę, jednak zbyt krzykliwe i niedopasowane kolory będą razić, zamiast interesować. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii możesz zdecydować się nie tylko na nadruk zewnętrzny, ale również w środku namiotu. W ten sposób możesz dodatkowo uatrakcyjnić swoje stoisko.

Pamiętaj o tym, by reklama była uniwersalna

Zwróć szczególną uwagę na to, by reklama była czytelna nie tylko wówczas, gdy namiot jest ustawiony na większej powierzchni. Bardzo często zdarza się, że na wystawach lub targach namioty reklamowe są ustawione tuż obok siebie – z tego powodu nie zawsze informacje znajdujące się na bokach lub z tyłu namiotu będą widoczne dla potencjalnych klientów. Dlatego przed złożeniem zamówienia zastanów się nad całością, ale również poszczególnymi częściami całej kompozycji; niekompletna reklama może być nieczytelna. Stworzenie spójnej reklamy będzie doskonałym sposobem nie tylko na przyciągnięcie uwagi klienta, ale również udzielenie mu najważniejszych informacji odnośnie Twoich produktów lub usług.